:: Bagaimana saya boleh bantu anda? ::

NAMA:
EMAIL:
NO HANDPHONE:
ALAMAT RUMAH:
PERNAH MENDAFTAR SEBAGAI AHLI HERBALIFE? YA
TIDAK
BAGAIMANA SAYA BOLEH MEMBANTU ANDA? TURUN BERAT BADAN
TAMBAH BERAT BADAN
MENINGKATKAN KADAR KESIHATAN BADAN
MENINGKATKAN KADAR KESIHATAN KULIT
MENJANA KEWANGAN

Create a web form here

Wednesday, September 12, 2012

My 1st income from HERBALIFE!

Bismillah.

Apa yang korang fikir bila tengok tajuk entry tu? Hehe. Cerita ni agak basi sebenarnya sebab bulan ni dah masuk bulan kedua income aku yang Herbalife bayar. Alhamdulillah. :) Sebelum aku dapat income daripada Herbalife ni, income aku hanyalah bergantung pada retailing sahaja. Atau dalam erti kata lain retail = income active. Kalau aku tak me-retail, tak de lah income aku pada bulan tu. Manakala, income yang Herbalife bayar ni adalah income passive. Ini bermakna, Herbalife ada income active dan juga passive. Dua income sekaligus dapat. Siapa je nak bagi kan? Syukur, Alhamdulillah. :)

Pada pendapat aku, berdasarkan income seseorang ni, kita boleh ukur tahap kerajinan dan usaha dia. Kenapa? Sebab, Herbalife bayar mengikut usaha anda! Di situ bermaksud, hasil setimpal usaha. :) Ada buat kerja, ada lah hasil. Kalau tak, jangan harap rezeki turun dari langit ke golek2 ke, tak ada ok!


Sila abaikan baris pertama. hehe
*sila klik gambar untuk tumbesaran*

RM 692. Itulah first income aku yang Herbalife bayar. Syukur, Alhamdulillah. Di tambah lagi dengan retailing yg plus minus RM800. Alhamdulillah. :) Kalau bagi student income macam tu, aku rasa ok la juga buat tambah2. Dan bagi yang dah bekerja + part time je Herbalife ni, income macam ni boleh la buat bayar yang sikit2, macam bil api air ke kan. Hehe. Kalau perasan, Herbalife akan masukkan duit kat distributor2 pada pertengahan bulan kan? So, sesuai sangat lah bagi mereka yang mempunyai masalah kekurangan wang pada masa2 begitu. Sangat dialu2 kan bagi anda untuk join Herbalife. Hehe. :)

Ada satu contoh lagi. Yang ni contoh income sideline aku. Kami dapat 1st income pada bulan yang sama. Tapi nilai income tak sama la. Sangat jauh beza. Haha. *thanx to tiqah sebab bagi izin nak share. Hehe.* Tapi aku tak tahu la berapa active income dia. Nak tahu, tanya sendiri ok? hehe. :)


Sila perhatikan betul2 berapa nilai income tiqah ni.
*sila klik gambar untuk tumbesaran. Sekian terima kasih. hehe.*

Dah perhati dah? Jauh beza kan dengan yang aku dapat? RM 2157.26. Tu makna nya aku belum cukup kuat kerja lagi. *nanges* Tiqah ni lagi muda daripada aku, baru je 20 tahun. Tapi journey dia dalam Herbalife lagi lama dari aku. Banyak benda aku belajar dengan dia. Thanx tiqah! Akak kena banyak belajar lagi. Jom belajar sama2! Hehe. :)

Tujuan aku share benda ni bukan lah untuk menunjuk, jauh sekali. Ini semua rezeki Allah bagi, Alhamdulillah. Hanyalah pinjaman sahaja. Cumanya aku nak bagitahu yang Herbalife ada peluang untuk orang yang mempunyai masalah kewangan di samping membantu ramai orang lagi kat luar sana. Sebab peluang ni bukan untuk aku je, tapi untuk semuaaaaa orang! Tak kira la apa latar belakang kita, berapa umur kita (18 tahun ke atas sahaja. Hehe) yang penting ada keinginan untuk belajar dan terus belajar! :D


See, gambar together pun kat Zero2Hero sebab pergi belajar sama2. hehe. :)


Earn extra income part / full time RM500-RM2000 sebulan.

Nadz : 013-7194479



2 comments:

  1. Tahniah awak :)
    Bestnya. Teringin jua nak buat side income dengan herbalife. Tapi masih belum berkesempatan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah, dah singgah dah blog kte..btw, tenkiu! :)
      Bila berkesempatan boleh contact2 kte..^_*

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...