:: Bagaimana saya boleh bantu anda? ::

NAMA:
EMAIL:
NO HANDPHONE:
ALAMAT RUMAH:
PERNAH MENDAFTAR SEBAGAI AHLI HERBALIFE? YA
TIDAK
BAGAIMANA SAYA BOLEH MEMBANTU ANDA? TURUN BERAT BADAN
TAMBAH BERAT BADAN
MENINGKATKAN KADAR KESIHATAN BADAN
MENINGKATKAN KADAR KESIHATAN KULIT
MENJANA KEWANGAN

Create a web form here

Thursday, July 12, 2012

My 2nd Zero to Hero!

Bismillah.

Harini dah masuk 4 hari aku balik dari Zero 2 Hero Gambang. Hati meronta2 nak update tapi asyik x sempat je. *ok, alasan tu semua nad! dush!* Banyak benda nak cerita sebenarnya, boleh kan? hee~

Hari Jumaat lepas kerja, siap2 terus bertolak ke Segamat. Rancang2 nak bertolak lepas maghrib la konon, last2 pukul 9 baru bertolak. bahahaha. Kenapa Segamat? Sebab dari segamat ada lg sorang yg follow utk ke Gambang sama2 dengan kami, 3 org dari Kota Tinggi. :)

Sampai Segamat, kami gegirl2 check in hotel utk rehat2 sebab kami akan bertolak ke Gambang pukul 5 pagi nanti. Tapi, bila dah sampai tempat baru payah beno la nak lelap mata nya. =.= Bertonyeh sampai x sedar dah pukul 1 lebih. Hek!

Dan Alhamdulillah, ngam2 kul 5 pagi kami bertolak dari Segamat ke Gambang. Punctual betul semua maybe sebab excited nak pergi event kot. Hee~ Antara ramai2 aku sorang je yang second time, yang lain semua first time. Hee~ Siap sempat bawak bekal karipap goreng, mihun goreng, roti semua. haha. Terima kasih pada org segamat! :)

Di sebabkan aku tak pernah pergi Gambang ni jadi aku pun tak tahu berapa lama masa yang diperlukan untuk sampai ke destinasi. So, berhenti subuh di Muazam Shah, sempat lepak2 makan karipap, mihun semua baru sambung balik perjalanan ke Gambang. Driver bawak pun tak laju tapi sampai awal before pukul 8. hehe. Pusing2 dulu dekat Gambang City Resort tu baru pergi register. :)

Lepas register, apa jadi?
Next entry aku sambung ea. Dah pukul 2 ni, nak sambung keje dulu. Bye!

Need Herbalife?
Nadz : 013 7194479



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...