:: Bagaimana saya boleh bantu anda? ::

NAMA:
EMAIL:
NO HANDPHONE:
ALAMAT RUMAH:
PERNAH MENDAFTAR SEBAGAI AHLI HERBALIFE? YA
TIDAK
BAGAIMANA SAYA BOLEH MEMBANTU ANDA? TURUN BERAT BADAN
TAMBAH BERAT BADAN
MENINGKATKAN KADAR KESIHATAN BADAN
MENINGKATKAN KADAR KESIHATAN KULIT
MENJANA KEWANGAN

Create a web form here

Thursday, April 26, 2012

Hidung?

Bismillah.

Ada orang kata hidung aku macam hidung anjing. Kenapa anjing? Bukan kucing atau binatang lain? Tah. Tak tahu pulak aku. Mungkin sebab terpengaruh dengan cerita2 berunsurkan siasat menyiasat yang menggunakan anjing sebagai scanner untuk mencari bahan bukti kot. haha.

Apa sebenarnya cerita hidung aku ni? Yang tadi tu mukadimah la konon nya. hehe. Hidung aku teramat lah sensitif dengan bau-bauan yang kuat. Bau sabun basuh ke perfume ke. Segala bau-bauan yang kuat lagi keras. Dan teramat sangat la sensitif dengan bau ROKOK. Kalau tido, boleh terjaga sebab bau rokok. Marah2, then sambung tido balek. haha.

Apa yang sedap sangat rokok tu? Kesian la kat kami yang tak merokok ni turut merasa tempias nya daripada kamu orang, si perokok. Kami nak kan udara yang bersih. T_T Korang yang hisap rokok tu, asap nya telan la. *gulp*

Oleh sebab itu, sape2 perokok di luar sana yang ada niat nak berhenti tapi tak tahu macam mana, meh cuba Herbalife! Kalau badan kita dah biasa dengan makanan yang baik dan bernutrisi, confirm dia akan tolak benda2 tak elok ni. Sebab aku sendiri lepas consume Herbalife ni, aku dah tak boleh masuk fav drink aku dulu, coolblog. wahaha. Aku rasa coolblog tu teramat sangat manis. Bila minum rasa nak muntah. =.= Kalau dulu tu, aku tak boleh kongsi dengan orang sebab fav kan. haha. Banyak je lagi contoh sebenarnya. Makanan yang masin2, masam2 sume dah tak berapa nak terima dek tekak. Tapi bagus la kan sebab badan aku cuma nak makanan yang bernutrisi je. hihi.

So, kat sini aku nak share la testimoni orang2 yang dahulu nya merokok, tetapi telah berjaya kurangkan kadar rokok untuk sehari dan totally berhenti secara sepenuhnya. Bonus lagi untuk cik abg kita ni sebab dia turun berat badan sekali dan mendapat berat yang ideal. Tahniah untuk mereka!

Testimoni 1

Testimoni 2

So, bagi perekok di luar sana, apakah keputusan anda? Tepuk dada tanya diri sendiri adakah anda akan terus dengan tabiat anda tu ye. Tapi kalau anda terasa ingin kan perubahan untuk diri sendiri dan juga orang di sekeliling anda, buatlah keputusan anda sekarang!

Need Herbalife?
Nadz : 013 7194479



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...