:: Bagaimana saya boleh bantu anda? ::

NAMA:
EMAIL:
NO HANDPHONE:
ALAMAT RUMAH:
PERNAH MENDAFTAR SEBAGAI AHLI HERBALIFE? YA
TIDAK
BAGAIMANA SAYA BOLEH MEMBANTU ANDA? TURUN BERAT BADAN
TAMBAH BERAT BADAN
MENINGKATKAN KADAR KESIHATAN BADAN
MENINGKATKAN KADAR KESIHATAN KULIT
MENJANA KEWANGAN

Create a web form here

Saturday, April 21, 2012

Terjebak!

Bismillah.

Terjebak? Ok, tajuk konon2 la nak wat orang suspen kan. Terjebak hape ni? Kawan2, jgn fikir benda tak baik ok? Sebenarnya aku nak cerita macam mana aku leh terjebak dengan Herbalife ni. *sambil kelip2 mata*

Anis Syafiqah. Anis ni junior time aku kat sekolah dan juga time kat UTeM. Masa dia masuk UTeM aku fasi time tu. *aku tak tua sgt ok walaupun aku senior.hehe* Dan insyaAllah, kami akan sama2 convo tahun ni. Degree utk aku dan diploma utk dia. :)

Dia lama dah join Herbalife ni dan aku selalu usha fb dia untuk tau info2 pasal Herbalife. Tapi time tu just nak tahu je, tak tergerak hati pun nk join. Sama ada consume ataupun bisnes. Tapi ditakdirkan suatu hari tu hati aku macam tergerak nk bagitahu dia yang aku nak sgt join Herbalife ni. Dan sangat2 kebetulan si anis ni nak jumpa aku utk mintak tolong ajar dia ERD & DFD utk sistem projek dip dia nanti. Masa tu aku rasa macam, "Ya Allah, Allah dengar kata hati aku. :') "

Ajar punya ajar, sebelum dia nak balik aku bagitau la yang aku minat nk join dia wat Herbalife. Dia terkedu dan terdiam jap. haha. Sebab dia tak sangka yang aku nak cakap camtu kat dia. Dia tanya pasal bisnes aku yang lama, (masa final year dulu aku de wat bisnes gak) aku cakap bisnes tu ssh nk pegi. Tak ada org guide, n bla bla. Dan aku nampak Herbalife ni lain. Ada yang guide, company yang dah kukuh di pasaran. So, idok la aku ragu2 kan? Hehe. Dan time tu jugak dia ajak aku terus ke Spectacular bulan depan nya. Dan aku terus setuju. *gelojoh sungguh kan? haha.* Aku sangat excited time tu bukan sebab dah dapat bagitau anis nak join Herbalife je tapi sebab aku dah marathon blog Mel selama beberapa hari dan menyebabkan aku tak tidur ok sebab terlalu excited terhadap Herbalife! *sungguh tak tipu*

So, start daripada tu lah hati aku dah betul2 terbuka untuk pergi lebih jauh dalam Herbalife ni. May Allah bless me, InsyaAllah. :')

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...