:: Bagaimana saya boleh bantu anda? ::

NAMA:
EMAIL:
NO HANDPHONE:
ALAMAT RUMAH:
PERNAH MENDAFTAR SEBAGAI AHLI HERBALIFE? YA
TIDAK
BAGAIMANA SAYA BOLEH MEMBANTU ANDA? TURUN BERAT BADAN
TAMBAH BERAT BADAN
MENINGKATKAN KADAR KESIHATAN BADAN
MENINGKATKAN KADAR KESIHATAN KULIT
MENJANA KEWANGAN

Create a web form here

Friday, April 27, 2012

Excited!

Bismillah.

Semalam lepas balik keje, aku ngan dak amad pegi teman tiqah (member Herbalife) jumpa orang yang minat nak start biz dengan Herbalife. Ni kira 1st time aku nak tengok macam mana orang lain buat penerangan la kiranya. Selalu duk praktis2 dengan orang yang kenal je. *nampak sangat aku slow kan,sob3*

Yang best nya aku nampak ke'excited'an mereka terhadap Herbalife ni. Aku ngn dak amad jadi backup tiqah je. Tokok tambah mana yang patut. Budak yang nak join Herbalife tu sangat concentrate dengar explanation tiqah 1 per 1. Dan rajin sangat tanya mana yang kurang clear. Bila dia tengok kami semangat, dia pun makin semangat. *aku assume je bila tengok reaksi muka dia. hehe*

Selepas sesi terang menerang tu, aku n tiqah mintak diri nak balik sebab last bus larkin-kota tinggi pukul 10pm. Tapi malangnya, kami turun lambat sikit je ke tempat bus. Tanya kaunter2 yang berkaitan, sume kata "bus kota dah abes dik". T_T Kesimpulannya, memang aku kena tepon adik aku la suh amek. Dah banyak kali gini. Aku selalu susahkan adik aku duk fetch2 aku malam2 ni. Bukan nya dekat, hampir sejam gak la kalau dia tak drift. T_T

Tapi aku bersyukur sebab adik aku tak penah nak rungut2 amek aku malam2 buta ke pagi2 buta ke sebab kat situ la sokongan dan pengorbanan yang dia boleh buat untuk aku pegi jauh dalam Herbalife ni. Nampak macam sikit tapi aku tetap hargainya sebagai seorang kakak. :')

Ada yang rasa nak jadi bisnes partner aku in Herbalife? Ayuh kita grow sama2! Nak tahu lebih lanjut just contact aku kat no 013 7194479. :)

See u in Extravaganza! *iklan jap. hehe*



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...