:: Bagaimana saya boleh bantu anda? ::

NAMA:
EMAIL:
NO HANDPHONE:
ALAMAT RUMAH:
PERNAH MENDAFTAR SEBAGAI AHLI HERBALIFE? YA
TIDAK
BAGAIMANA SAYA BOLEH MEMBANTU ANDA? TURUN BERAT BADAN
TAMBAH BERAT BADAN
MENINGKATKAN KADAR KESIHATAN BADAN
MENINGKATKAN KADAR KESIHATAN KULIT
MENJANA KEWANGAN

Create a web form here

Monday, April 23, 2012

My 1st Zero to Hero!

Bismillah.

Tak abes2 dengan My 1st aku tu kan. haha. Bia la, aku tak kira. Nak cerita jugak. hihi. Lebih kurang 10 hari yang lepas (14-15 April), aku baru je attend 1st Zero to Hero aku. Event Herbalife yang bawak aku menjejakkan kaki ke PD. :)
Before Z2H ni aku baru je attend GenH STS minggu lepasnya kat Taman Melawati. Sume benda 1st aku dalam Herbalife. STS dan juga Z2H. :)

Tapi kali ni aku tanak pusing jauh2. Nak cerita Z2H je. hehe. Event ni memang sangat2 supperb! Best, gemapak, pendek kata semua lah! Tapi hanya org yang pegi je dapat rasa apa yang aku rasa. Harap maaf la ye bagi yang tak join tu. hihi.

Dekat Z2H ni aku belajar dari Zero to become a Hero. Ops! Heroin ok sbb aku pempuan. hehe. Dan sangat2 membantu bagi mereka yang betul2 serius nak join n nak tahu apa tu Herbalife. Speaker2 yang sangat2 membantu bagi sesiapa yang tak clear lagi apa tu Herbalife dan Alhamdulillah, aku makin banyak belajar daripada Z2H ni. :')

Guest speaker pulak sangatlah best! Di datangkan khas daripada Indonesia dan walaupun dah berumur 60 tahun, beliau sangat2 energetic! Siap boleh joget2 atas stage lagi tu! haha. Sebab beliau dah consume Herbalife ni selama lebih kurang 12 tahun! Wowww! Aku dapat snap gambar dia kat slide je. Cuba tengok sebelum dan selepas beliau macam mana. :)



Sebelum dan Selepas


Snap daripada slide. Siap ada kepala org lagi. haha

Siapa nak rasa nak nampak awet muda macam Ibu Rasidah ni, sila minum shake banyak2 dari sekarang. hehe. :)

So, sape2 yang rasa nak tambah berat, kurang berat atau nak kan healthy life style dengan Herbalife leh contact aku. :)


Nadz : 013-7194479






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...