:: Bagaimana saya boleh bantu anda? ::

NAMA:
EMAIL:
NO HANDPHONE:
ALAMAT RUMAH:
PERNAH MENDAFTAR SEBAGAI AHLI HERBALIFE? YA
TIDAK
BAGAIMANA SAYA BOLEH MEMBANTU ANDA? TURUN BERAT BADAN
TAMBAH BERAT BADAN
MENINGKATKAN KADAR KESIHATAN BADAN
MENINGKATKAN KADAR KESIHATAN KULIT
MENJANA KEWANGAN

Create a web form here

Wednesday, May 16, 2012

Kota Singa

Bismillah.

16 17 18! Counting date untuk aku ke Extravaganza Singapore! Team aku dah sampai kot pagi tadi. Jeles. T_T Diorang bertolak tgah malam semalam. Aku? Kenapa aku tak ikut ek? haha. Kekangan kerja yang tak membenarkan aku cuti lama2. Sobs! So, camne aku nk pegi sana? Dengan sape? Banyak sungguh soklan. haha.

Banyak gak plan, dari A ke B, dari B ke C. Last2 aku tak tau dah plan huruf mana. haha. Tapi takpe, bak kata leaders, NO PROBLEM. hehe. Allah kan ada. Doa banyak2. Mesti ada jalan untuk kita. :')

Isnin ritu Fatin msg,

Fatin : Salam nad, gerak ke S'pore hari ape ye?
Aku : Dalam perancangan sama ada kamis ptg or jumaat pg. Camne ye?
Fatin : Malam kita diskus ye, kat luar ni.
Aku : Ok boss.

So, malam tu Fatin pun call. Bincang2 camne aku nak ke sana. Dan yang bestnya, Fatin bgtahu sekali yang ada downline dia dari Ipoh nak gerak ke S'pore sekali dgn aku dari Jb. Dia tak boleh nak ikut team sbb khamis dia ada exam. Aku macam, "Alhamdulillah, ada kawan nak ke sana!" :') Kalau niat kita betul, doa banyak2, insyaAllah Dia tunjuk kan jalan. Kan? :')

Aku ni pegi sendiri tahu jalan ke? Mesti lah tak. Haha. Pernah lak aku masuk S'pore bila dah besar gajah ni. Dulu kecik2 pernah la. Tu pun tah tahun bila. haha. So, kena la study2 camne kan. Nak lalu jalan mana, nak naik public transport mana, tambang sume brapa. *Eh, relax la nad S'pore je pun. haha.* Walaupun S'pore tu jiran je dengan Jb, tp sistem dia mesti tak sama dgn sini kan? Sape2 yang tahu boleh bantu sy? hehe. :)


MRT Map yang opismate aku suh study. hehe


Kaler2 kau map aku. haha. Nak print kaler tak boleh, so aku highlight la jalan2 dia. :)

Ni pulak link yang aku study untuk kira2 tambang kat sana. Bajet2! hehe.


Kawan2, doakan aku selamat pegi dan balik ye! :) *macam jauh sgt je kan. haha* Kalau ada mana2 silap aku, mintak tolong tunjuk kan ye. Saya budak baru belajar. hehe. :)


SEE YOU IN EXTRAVAGANZA!!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...