:: Bagaimana saya boleh bantu anda? ::

NAMA:
EMAIL:
NO HANDPHONE:
ALAMAT RUMAH:
PERNAH MENDAFTAR SEBAGAI AHLI HERBALIFE? YA
TIDAK
BAGAIMANA SAYA BOLEH MEMBANTU ANDA? TURUN BERAT BADAN
TAMBAH BERAT BADAN
MENINGKATKAN KADAR KESIHATAN BADAN
MENINGKATKAN KADAR KESIHATAN KULIT
MENJANA KEWANGAN

Create a web form here

Tuesday, May 1, 2012

Kawan lama

Bismillah.

Baru seminggu yang lepas aku borak dengan kawan yang dah lama tak contact (Si F). Kami kawan sejak tadika, sekolah rendah sampai la sekolah menengah, siap 1 kelas lagi sampai form 5. Borak pasal perkembangan diri yang sedang sibuk menjalani kehidupan masing2. Bercerita tentang study, alam kerjaya, convocation dan kisah kawan2 lama. Terselit juga tentang Herbalife selepas dia bercerita akan ayahnya yang sakit. Masa tu dia cume pesan, doa2kan lah kesihatan ayahanda beliau.

sebahagian drpd conversation kami

Bercerita serba sedikit testimoni orang2 yang dah berjaya pulih dgn consume Herbalife (dgn izinNya juga) sedikit sebanyak membuka hatinya tentang kesihatan rakyat kita yang semakin serius walaupun belum terbuka hati untuk mencubanya. Dan selepas tu kami akhiri perbualan kami kerana dia ada kerja yang perlu diselesaikan.

Hari berganti hari, genap seminggu aku dapat msg drpd kawan aku yang sekelas dahulu bahawa ayah Si F telah kembali ke pangkuan Ilahi. Aku sepertinya terkedu dengan berita tu. Sebabnya baru minggu lepas Si F bercerita tentang ayahnya. Sedikit kesal menerjah diri sebab aku tak dapat bantu walau sedikit pun. Sangat terkesan. T_T

mesej yang aku terima

Kawan2, sayangilah insan yang tiada galang gantinya di dunia ni iaitu ibu bapa kita. Bantu lah mereka selagi kita terdaya. Jika bukan dengan wang ringgit, bantu lah mereka dengan memberikan kasih sayang yang sepenuhnya dari hati kita. Kesihatan tu adalah anugerah yang tidak ternilai dariNya. Hargailah kesihatan kita kawan2. Mati itu pasti, perginya tiada ganti. Oleh itu hargailah ia sebelum terlambat. Al-fatihah buat ayahanda beliau. Semoga rohnya di tempatkan di kalangan orang2 yang beriman. Al-fatihah.





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...