:: Bagaimana saya boleh bantu anda? ::

NAMA:
EMAIL:
NO HANDPHONE:
ALAMAT RUMAH:
PERNAH MENDAFTAR SEBAGAI AHLI HERBALIFE? YA
TIDAK
BAGAIMANA SAYA BOLEH MEMBANTU ANDA? TURUN BERAT BADAN
TAMBAH BERAT BADAN
MENINGKATKAN KADAR KESIHATAN BADAN
MENINGKATKAN KADAR KESIHATAN KULIT
MENJANA KEWANGAN

Create a web form here

Tuesday, May 1, 2012

Ukhuwah

Bismillah.

Apa tu ukhuwah? Kalau ikut apa yang aku search kat PRPM (Pusat Rujukan Persuratan Melayu) ukhuwah tu bermaksud Ar persaudaraan : mereka bekerja seolah-olah dalam satu keluarga besar, sentiasa bertolak ansur dan menjalin tali antara satu dgn yang lain; Islamiah persaudaraan dalam Islam. Bahasa kamus abes oke. Kalau aku ringkaskan, pada aku ukhuwah tu ikatan persaudaraan sesama kita umat manusia. hehe. *betulkan aku jika salah ye*

Sejak aku berkecimpung dalam dunia Herbalife ni, aku dapat rasakan kasih sayang yang kuat antara satu sama lain. *Gegirl only oke* Kenapa aku rasa camtu? Sebabnya, mereka sangat care between each other. Jika sorang down, mesti ramai yang datang support. :') Bukan bermaksud sebelum Herbalife aku tak pernah rasa camtu, tapi sejak2 involve dalam Herbalife ni, perasaan tu makin kuat. Sebab semangat team mate tu ada pada setiap org. Kami bantu membantu sebab kami sama2 nak grow. Tu between Herbalifers la. Aku bersyukur sangat sebab ditemukan dengan keluarga Herbalife ni. Alhamdulillah. :')

Anis : Daripada x tegur sangat, dalam Herbalife dah pernah tidur sekatil time Spectacular. Kan dear? :')
Tiqah : Tak pernah kenal pun. Rupa2 nya 1 bilik time Spectacular tapi langsung tak perasan. haha. Dan lepas tu kita 1 bilik lg time Zero2Hero pulak. hehe

Ni la anis, my sponsor. Time Spectacular.

Ni pulak tiqah. Time Zero2Hero.

Between aku dan coachee2 (terms ala2 mentor mentee la gitu,hehe) pulak, siapa je diorg ni? Diorg bukan lah rakan karib, best friend mahupun rakan sekelas aku. Daripada tak pernah tegur, jarang2 tegur dan sekarang kami berhubung dengan Herbalife sebagai 'orang' tengah. hehe. Aku sangat bersyukur ditemukan dengan diorg sebab drpd diorg ada semangat aku. Sedikit sebyk aku belajar byk pengalaman drpd diorg. :')

Wawa : kawan sekolah agama je. Jarang kteorg bercakap rasanya. hehe. Tapi dia salah sorang coachee aku yg semangat dgn target dia. Go go chaiyok! U can do it wawa! :)
Kak ina : kakak cik abg aku. *ehem2, tersedak jap. haha* Lagi la jarang cakap aku rasa. Malu la shaye. haha. Tapi sebab Herbalife, kami sekarang sentiasa berhubung. Alhamdulillah. Go go chaiyok kak ina! Kak ina mesti boleh! :)


Dan ramai lagi insan2 yang ada di sekeliling aku. Terima kasih korang! :')




1 comment:

  1. coachee smgt sbb dia punya coach yg rajin msg x jemu tya "have u had u shake today" hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...