:: Bagaimana saya boleh bantu anda? ::

NAMA:
EMAIL:
NO HANDPHONE:
ALAMAT RUMAH:
PERNAH MENDAFTAR SEBAGAI AHLI HERBALIFE? YA
TIDAK
BAGAIMANA SAYA BOLEH MEMBANTU ANDA? TURUN BERAT BADAN
TAMBAH BERAT BADAN
MENINGKATKAN KADAR KESIHATAN BADAN
MENINGKATKAN KADAR KESIHATAN KULIT
MENJANA KEWANGAN

Create a web form here

Monday, May 14, 2012

Testimoni?

Bismillah.

Ada orang tanya, "Nad, ko pakai Herbalife ni ok x?", "Nad, kenapa takde testimoni ko pun?". Nad ni, nad tu. haha. So, entry ni aku cerita kan testimoni aku ok? :)

Aku start consume awal bulan 3 la gitu. Baru je bape bulan kan? Tapi Alhamdulillah, aku dah rasa semua perisa F1 yg ada. hehe. Ada org tanya, kenapa aku sibuk2 nak amek Herbalife ni? Bukan nya gemok sgt pun. =.=" Ok. Drpd situ, aku berpendapat bahawa ramai yang fikir Herbalife ni untuk org yang nk lose weight jep. Kalau tak gemok tak leh makan. *gulp* Tapi, masalah dalaman kita, kita tau ke? Usus kita sihat ke tak, jantung kita sihat ke tak, yang kita tau makan sedap je lalu tekak pastu buang tak pun jadi lemak. haha.

Aku dulu ada gastrik yang teruk. Kalau sape kenal aku dari sekolah rendah mesti penah tengok aku gastrik camne. T_T Ubat2 tak jalan dah. Yang cecair ke pil ke capsul ke, yg jalan cume cucuk je. Asal gastrik je, cucuk. Time sekolah rendah lg doktor dah kata perut aku nipis, usus aku nipis. Sensetip dengan benda2 berasid. T_T Sampai la masuk Uni, aku still dengan gastrik aku tu. Muntah2 sampai tak larat, bawak baldi tepi katil. Guling2 macam tenggiling. Macam2 gaya la nak tahan sakit. Pernah dah doktor suspek Apendiks. Tapi, Alhamdulillah tak seperti yang di kata oleh doktor. :') Dulu2, bulan pose selalu tak tahan. Separuh hari je buka. Kesian, pose tak pernah cukup. haha.

Tapi sekarang, Alhamdulillah. Gastrik aku semakin pulih. Tak de lagi muntah2 cam dulu, tak de lg guling2 cam dulu. Alhamdulillah, aku bersyukur sgt! Dan aku dah boleh berpuasa dengan Herbalife. Maknanya, just take shake time sahur. :) Bonus, aku turun kg, lemak, increase muscle dan increase air dalam badan. Alhamdulillah. :)
Nak show testimoni, fizikal aku x byk beza. Tak kan nk tunjuk perut muncit yang kempis kot? haha.


Before and after tang muka je. haha

Tu la aku, kalau makan banyak naik kat pipi. haha. Tu pun besar lg tu pipinya. hehe. Tapi gambar before, muka bulat takde dagu. haha. Muka after nampak la sikit dagu tu, ada la sikit shape kat situ. Walaupun perubahan tak ketara pada fizikal, tapi Alhamdulillah kesihatan semakin improve. :)
Cerita aku memang tak banyak, tapi tu lah pengalaman yang aku rasa. :) Jangan sampai kita ada sakit yang teruk baru kita nak cari jalan penyelesaian nya. Jangan baru nak gemok baru nk diet2. Jangan. Mencegah lebih baik daripada mengubati. :)

Need Herbalife?
Nadz : 013-7194479



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...